Zpět na nabídky práce Plzeň-město

Nabídka práce Customer Service Specialist with Eng and DE (m/ž) - Plzeň

Ke dni 18.04.2024 nabízí Randstad HR Solutions s.r.o. (Plzeň) volné pracovní místo na pozici Customer Service Specialist with Eng and DE (m/ž) v obci Plzeň (okres Plzeň-město).
Nabídnutá (minimální) mzda za je dohodou. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 18. 4. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Customer Service Specialist with Eng and DE (m/ž)
Místo práce:
Plzeň (Plzeň-město)
Mzda:
dohodou
Text nabídky:
Starej se o spokojenost zákazníků e-shopu s interiérovým designem. Denně využiješ německý a anglický jazyk. Právě hledáme Specialisty zákaznického servisu s NJ a AJ (m/ž).

náplň práce
* poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
* budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech
* zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator
* orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
* komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích
* budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy
* komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty

co vám nabídneme
* práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk
* možnost home office (3dny/týden)
* možnost zaměstnání na částečný úvazek
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce
* přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří
* neformální pracovní prostředí
* firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího

co od vás očekáváme
* určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost
* plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have
* baví Vás komunikovat po telefonu
* schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
* zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
* denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a vše společně probereme
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budeme se na Vás těšit.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Kristýna Karásková,