Životopisy prosíme předem na e-mail:
zaslat email
Náplň práce:
o Vyvíjet a implementovat marketingové plány a strategie, které podporují obchodní cíle, se zvláštním zaměřením na naše distribuční kanály
o Spolupracujte s našimi distribučními partnery, abyste porozuměli jejich marketingovým potřebám a vytvářeli kampaně, které podporují jejich prodejní úsilí
o Vyvíjet marketingové materiály a materiály, které jsou optimalizovány pro naše distribuční partnery a které jim pomáhají efektivně prodávat a prodávat produkty a řešení Siemens
o Spolupracujte s mezifunkčními týmy, abyste zajistili, že veškeré marketingové úsilí bude dobře integrováno s ostatními oblastmi podnikání, včetně uvádění produktů na trh, propagačních akcí a událostí
o Analyzujte metriky marketingového výkonu pro naše distribuční kanály, identifikujte příležitosti ke zlepšení a dávejte vedoucímu týmu doporučení na základě dat
Požadavky
o Zkušenosti v průmyslovém marketingu, orientace na prodej, snaha o kreativní nápady, které by posunuly podnikání
o Analytické a na datech založené rozhodovací schopnosti
o Kvalifikovaná interkulturní interakce se zákazníky, managementem, obchodními partnery a kolegy
o Předpokladem je velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
o Komunikační a nástrojové dovednosti pro organizování marketingových strategií, prezentačních a moderátorských dovedností, znalost nástrojů MS Office.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky