Zpět na nabídky práce Plzeň-město

Nabídka práce Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací

Ke dni 14.04.2025 nabízí Statutární město Plzeň (00075370, Plzeň) volné pracovní místo na pozici Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací v obci Plzeň (okres Plzeň-město).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 29 120 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 14. 4. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací
Místo práce:
Plzeň (Plzeň-město)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.06.2025
Mzda:
29 120 Kč
Text nabídky:
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - zpracování agendy dotací pracovní poměr na dobu neurčitou Platová třída: 9 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " příjem, evidence a kontrola žádostí o poskytnutí dotací; " příprava dotačních titulů a veškerých podkladů vztahujících se k agendě dotací pro jednání orgánů městského obvodu Plzeň 1; " vyhotovování smluv o poskytnutí dotace a jejich zveřejňování v Registru smluv; " vyúčtovávání poskytnutých finančních prostředků na základně předložených účetních dokladů aj. Kvalifikační a odborné požadavky: " ukončené SŠ vzdělání - ekonomického směru výhodou; " praxe ve veřejné správě výhodou; " znalost základů účetnictví a účetních postupů výhodou; " znalost práce na PC; " dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost; spolehlivost, schopnost týmové práce; " splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění. Nabízíme: " zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele; " za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny; " odborný profesní růst; " stravenky a další zaměstnanecké výhody; " pružná pracovní doba; " propracovaný systém vzdělávání. Předpokládané datum nástupu: červen 2025 Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis); 2. strukturovaný životopis; 3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; 4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; 5. motivační dopis; 6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa. Písemné přihlášky s označením: "Výběrové řízení - úředník ÚMO Plzeň 1" přijímá do 28. 4. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Statutární město Plzeň
Kontaktní osoba:
Písemné příhlášky, 378036109